sâmbătă, 11 octombrie 2008

O zi din viata lui Gogu' Stan

Gogu' Stan se se uita la Radio si asculta ceva la televizor.
- 'Hauzi Gherghino , se scumpesc gazele..iar!
- Cum mai Gogule ma?
- Asa frumos fa!
Gogu' Costache isi facu' aparitia!Gogu' Stan reactinand imediat:
-Tu nu sti sa bati la usa ma?
- Pai ai usa ca sa bat la ea?
- Terminati, am facut rechin fiert cu sos de apa sarata! Nu mancati?
Cutu-Cutu se gandea, rechin fiert si sos de apa sarata?  Curios, chiar foarte curios..
-Fa Gherghina! Eu ma uit la meci, joaca FC Gogu Targoviste in deplasare la Cluj FC, nu vrei tu sa aduci niste boabe de alun? zise Stan
-Fotbal si femei...altceva mai sti?
-Ai omis wrestlingu' si bani..
-Of...si eu care te iubeam!
-Of..si eu cat de beat eram!
Elodia intra pe usa inexistenta si zise:
-Buna mama!..tata, imi dai si mie niste bani?
-Nu! De ce?
-Sa-mi iau aparat de fotografiat sa fac mai multe poze pentru HI-Cinci!
-Ce , ti-ai luat chiloti noi si vrei sa ii arati lumii? zise o voce de la subsol!
-Cel putin eu am chiloti de bumbac...tu folosesti papusa gonfabila, mai Goguta!
-Ah..bagamia-si pula sa-mi bag! A dat Cluju' gol! Ia plecati ma de aici ca numai vina voastra e! Hai..behehehe!


Un comentariu:

Anonim spunea...

=)))))))))))